->

INDIANANGLER

India fishing forum for all the information you require on angling, equipment, locations and trip reports.
It is currently Fri Nov 24, 2017 6:33 pm

All times are UTC+05:30




Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 12:37 am 
Offline
Fishaholic
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 12:25 am
Posts: 791
Location: kolkata
hello mate....

happy returns of the day...happy birthday [smilie=princess_spamalot.gif]
get your bottoms up today dude... :lol:

regards
saiki


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 7:46 am 
Offline
Fishaholic

Joined: Mon Mar 19, 2007 5:00 pm
Posts: 322
thanks mate..guess im no longer the kid on this site..
just 17 though..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 9:49 am 
Offline
Fishaholic
User avatar

Joined: Tue Apr 10, 2007 11:01 am
Posts: 698
Location: Dubai
Hey Aaron

A Very Happy Birthday to you champ......all the best & may you always have a bent rod .........

Btw, you're still a kid..... 17 is just a number......small number :lol:

Take care & have a great day.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 10:16 am 
Offline
Fishaholic

Joined: Tue Jun 27, 2006 6:22 pm
Posts: 1658
Location: Kolkata,India
Hey Aaron - Wishing you a very happy birthday !!! 17 ..eh :roll: :roll:
Guess will need to have a drink for you for another year... But am not complaining [smilie=sillyjester.gif]

Have a wonderful year ahead, mate !! All the best ! [smilie=superkewl.gif]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 11:15 am 
Offline
Fishaholic
User avatar

Joined: Wed Feb 28, 2007 12:26 pm
Posts: 497
Location: Bangalore
Hey Arron...

Happy Birthday Dude..... [smilie=party.gif] [smilie=party.gif] [smilie=party.gif] [smilie=pimp.gif]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 12:35 pm 
Offline
Fishaholic
User avatar

Joined: Wed May 16, 2007 12:34 pm
Posts: 267
Location: New Delhi
HAPPY BIRTHDAY TO U, HAPPY BIRTHDAY TO U, HAPPY BIRTHDAY TO DEAR ARRON HAPPY BIRTHDAY TO U [smilie=princess_spamalot.gif] [smilie=party.gif] [smilie=princess_spamalot.gif] [smilie=party.gif] [smilie=princess_spamalot.gif] [smilie=party.gif] [smilie=princess_spamalot.gif] [smilie=party.gif] [smilie=princess_spamalot.gif] [smilie=party.gif] [smilie=dunce.gif] [smilie=dunceblock.gif] [smilie=dunce.gif] [smilie=dunceblock.gif] [smilie=dunce.gif] [smilie=dunceblock.gif] [smilie=dunce.gif] [smilie=dunceblock.gif] [smilie=dunce.gif] [smilie=dunceblock.gif] [smilie=dunceblock.gif] [smilie=dunce.gif] [smilie=dunceblock.gif] [smilie=dunce.gif] [smilie=dunceblock.gif] [smilie=dunce.gif] [smilie=dunceblock.gif]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 3:07 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Mon Sep 11, 2006 1:41 pm
Posts: 173
Location: Bangalore
Happy Birthday Arron, have fun, dont drink, not a legal age for you still, go fishing


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 3:13 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Tue Jan 30, 2007 4:55 pm
Posts: 2142
Location: Just outside New Delhi
Happy Birthday Arron,

Hope you have a great day and an even better year.

Don't listen to these old foggies. Sip a cold beer... just one... and enjoy being 17. You are here only once.

Cheers and God Bless.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 3:54 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Sun Jul 09, 2006 10:08 am
Posts: 2102
Location: Assam
Hi Aaron,

Many happy returns of the day.

Cheers,
Apoo


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 4:09 pm 
Offline

Joined: Sat Jul 01, 2006 12:49 pm
Posts: 30
Location: Bangalore
Hey Aaron,
All the very best man and may you have a great year ahead with all the fish you can catch !!!!! [smilie=dunceblock.gif] [smilie=ebilxmas-hat.gif] [smilie=hiya.gif]


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 6:06 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Fri Jun 30, 2006 9:16 am
Posts: 318
Location: bangalore
Wish you a HAPPY Birthday. Have a beer on me. Bharat is also seventeen but older to you by 7 months. :P :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 10:15 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Mon Mar 19, 2007 5:00 pm
Posts: 322
great...
and guys all of ya can drink on my behalf..
18 till i ...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 12, 2007 11:05 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Sun Jul 09, 2006 10:08 am
Posts: 2102
Location: Assam
18 you will be :lol: :lol: :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Thu Jun 14, 2007 12:32 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Mon Sep 04, 2006 8:56 pm
Posts: 135
Location: bangalore
Hi Aaron,

Many many happy returns of the day.

regards
riaz


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 8:28 pm 
Offline
Fishaholic
User avatar

Joined: Thu Mar 01, 2007 3:02 pm
Posts: 103
Location: Bangalore
Just forgot
we met today and in good numbers that too,
totally forgot the belated birthday bumps
the 15 of us could have used you as bait....
:D :D :D :D :D :D :D :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 9:12 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Mon Mar 19, 2007 5:00 pm
Posts: 322
lol...
GROUNDBAIT=ME


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 02, 2007 10:05 am 
Offline
Fishaholic
User avatar

Joined: Thu Mar 01, 2007 3:02 pm
Posts: 103
Location: Bangalore
:D :D :D :D :D :D
Yeah
Grind your butt to the ground
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 02, 2007 4:30 pm 
Offline
Fishaholic
User avatar

Joined: Wed Feb 14, 2007 4:19 pm
Posts: 217
Location: Bangalore, India
Aaron ...

I'm just seeing this thread...

Belated wishes dude...

And may U have many many many more...

Jude


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Mon Jul 02, 2007 4:56 pm 
Offline
Fishaholic

Joined: Mon Mar 19, 2007 5:00 pm
Posts: 322
jude good i wasnt made into ground bait..
u would have ended up tasting me also!!

PEOPLE>>the man ACTUALLY ate some of the groundbait that was mixed in gavin's pigeon shit bucket..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:09 am 
Offline
Moderator

Joined: Wed Jun 28, 2006 4:12 pm
Posts: 956
Aaron, Belated Happy Day to you.
Best 8)
Axx


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 20 posts ] 

All times are UTC+05:30


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited